بریکنگ نیوز: شاداب خان کو کپتان مقررکردیا گیا

پاکستان کے آل راؤنڈر شاداب خان کو پانچویں ایڈیشن کے لئے حبیب بینک لمیٹڈ (ایچ بی ایل) پاکستان سپر لیگ (پی ایس ایل) فرنچائز اسلام آباد یونائیٹڈ کا کپتان نامزد کیا گیا ہے۔ فرنچائز کے ذریعہ قائدانہ ذمہ داری سنبھالنے کے لئے کہا جانے کے بعد 21 سالہ نوجوان HBL PSL کی آلراؤنڈر تاریخ کے سب سے کم عمر کپتان بھی بن گئے ہیں۔

مزیدپڑھیں: پاکستان سپرلیگ کا مہنگا ترین کھلاڑی 

شاداب نے کہا ، “میرے لئے یہ اعزاز کی بات ہے کہ میں نے ایک پی ایس ایل ٹرافی جیت لی ہے اور میں اس موقع پر علی نقوی کا شکریہ ادا کرنا چاہتا ہوں۔ “مجھے امید ہے کہ میں اس موقع سے زیادہ سے زیادہ سیکھوں گا اور امید کرتا ہوں کہ مجھ سے ان کی توقعات پر پورا اتروں گا۔”

انہوں نے مزید کہا ، “میں جانتا ہوں کہ پی ایس ایل جیتنے میں کیا ضرورت ہے ، اور مصباح بھائی کے ساتھ مل کر کام کرنا مجھے یقین ہے کہ ہم دوبارہ ٹرافی کے ل. چیلنج کرسکتے ہیں۔”

مزید پڑھیں: پاکستان سپر لیگ کے 10لمبے ترین چھکے

ٹیم کے مالک علی نقوی نے بھی اس فیصلے کا اعلان کرتے ہوئے اپنے خیالات شیئر کیے۔

انہوں نے کہا کہ ہمارا مقصد ہمیشہ سے پاکستان کی طرف سے نوجوان صلاحیتوں کو فروغ دینا اور اس کی مدد کرنا ہے۔ ہم انہیں قائدانہ کردار ادا کرنا چاہتے ہیں۔ لہذا ہم نے متفقہ طور پر شاداب خان کو آئی ایس ایل یو کا کپتان بنانے کا فیصلہ کیا ہے۔

پی ایس ایل 5 کے تمام 34 میچز 20 فروری سے 22 مارچ تک ملک کے چار بین الاقوامی مقامات ، کراچی ، لاہور ، ملتان اور راولپنڈی میں کھیلے جائیں گے۔

You May Also Like

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *