متنازعہ بیان کے ساتھ رزاق نے بھارتی شائقین کا غصہ اٹھایا

پاکستان کے سابق آل راؤنڈر عبدالرزاق نے ایک اور متنازعہ بیان کے بعد بحث کا آغاز کردیا۔

تفصیلات کے مطابق ، رزاق نے انڈین پریمیر لیگ (آئی پی ایل) سے ملتی جلتی لائن اپ پر قابو پانے کے لئے پاکستان سپر لیگ (پی ایس ایل) کی بہترین کھلاڑیوں پر مشتمل ٹیم کو دباؤ ڈالا ہے۔عبد الرزاق نے ایک ٹویٹ میں کہا ، “اگر انڈین پریمیر لیگ کی بہترین کھلاڑیوں کی ایک ٹیم کو پاکستان سپر لیگ کے بہترین کھلاڑیوں کی تشکیل شدہ ٹیم کا سامنا کرنا پڑا تو ، پی ایس ایل کی ٹیم جیت جائے گی۔”

اس سے قبل ہندوستانی فاسٹ بالرجسپریت بُمرہ کے بارے میں رزاق کے تبصرے بھی اس تیز گیند باز کے پرستاروں کے ساتھ اچھے نہیں تھے .رزاق نے کرکٹ پاکستان کے ساتھ ایک خصوصی انٹرویو میں دعوی کیا تھا کہ اگر وہ اب بھی بین الاقوامی کرکٹ کھیلتا تو اسے بھارت کے ڈیتھ بولنگ ماہر بمراہ کا مقابلہ کرنے میں کوئی مشکل پیش نہیں آتی۔

انہوں نے کہا کہ میرے زمانے میں عالمی معیار کے بولروں کا سامنا کرنے کے بعد ، مجھے بمراہ جیسے بالر کے خلاف کوئی دشواری پیش نہیں آتی۔ اس پر دباؤ پڑتا ، “رزاق نے کہا۔”میں نے گلن میکگراٹ اور وسیم اکرم جیسے عظیم باؤلرز کے خلاف کھیلا ہے ، لہذا میرے سامنے بمراہ ایک بچہ بولر ہے اور میں اس پر آسانی سے غلبہ حاصل کرسکتا تھا اور ان پر حملہ کر سکتا تھا۔”

ان کے ریمارکس ، اسی انٹرویو میں ، ہندوستانی کپتان ویرات کوہلی کے بارے میں بھی ابرو اٹھائے ہوئے تھے۔اگر ویرات کوہلی اسکور کرتے ہیں تو وہ اسکور کرتے ہیں۔ ہاں ، وہ ان کے لئے اچھا کھلاڑی ہے اور مستقل کارکردگی کا مظاہرہ کررہا ہے ، لیکن آپ اسے سچن ٹنڈولکر کی طرح کیٹیگری میں نہیں رکھ سکتے ہیں۔ انہوں نے کہا کہ ایک مختلف قسم سے ہے ، “انہوں نے کہا.”

You May Also Like

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *